HOYA PRÉMIUM GARANCIA

A garancia lényege:

A HOYA Prémium Garancia biztosítja Önöknek, hogy a HOYA márkázott szemüveglencse törése, repedése, karcolása, sérülése esetén (beleértve az akár saját hibából eredő sérüléseket is) a vásárlástól számított 2 éven belül 2 alkalommal a HOYA 75%, illetve 50% kedvezménnyel kicseréli a megsérült szemüveglencsét.

Az ajánlat érvényessége: 2023. április 3-tól visszavonásig.

A HOYA PRÉMIUM GARANCIA AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁRA JELENLEG:
– HOYA márkázott M.A.P. lencsék esetén: 9 990 Ft /lencsepár
– HOYA márkázott gyártott lencsék esetén, (kivéve a Hoyalux iD termékcsaládhoz tartozó lencséket) 14 990 Ft /lencsepár
– Hoyalux iD termékcsaládhoz tartozó gyártott lencsék esetén 24 990 Ft /lencsepár

A garancia feltételei:
– Prémium Garancia valamennyi HOYA márkázott lencséhez vásárolható, kivéve a Clip-Onnal készült, illetve a YUNIKU termékeket.
– A Prémium Garancia az eredetileg megvásárolt HOYA márkázott lencsével egyidejűleg vásárolható meg, a garancia megrendelhető a HoyaiLog felületén.
– A Prémium Garancia keretében érvényesíthető 75% és 50% kedvezmény a vásárlástól számított 2 éven belül összesen 2 alkalommal érvényesíthető, tekintet nélkül arra, hogy adott alkalommal az eredetileg megvásárolt HOYA márkázott lencsepár közül csak az egyik vagy mindkettő lencse vonatkozásában él a vásárló a kedvezményes csere lehetőségével.

További tudnivalók:
– A kicserélt lencsékre a Prémium Garancia keretében biztosított 75% és 50% kedvezményen felül további kedvezmény nem érvényesíthető. A kedvezményes ár a cserelencse igénylésekor érvényes Hoya Katalógus listaára alapján kerül meghatározásra.
– A kedvezmény kizárólag az eredeti HOYA márkázott szemüveglencse vásárlásától számított 2 éven belül, két alkalommal vehető igénybe, a cserelencsékre Prémium Garancia nem vásárolható, továbbá a cserelencsékre a Prémium Garancia nem vonatkozik.
– A Prémium Garancia kizárólag abban az üzletben érvényesíthető, amelyben a vásárló az eredeti HOYA márkázott szemüveglencsét vásárolta.
– Az eredeti HOYA márkázott szemüveglencse elvesztése esetén a Prémium Garancia nem érvényesíthető.
– A Prémium Garancia keretében biztosított kedvezmény kizárólag a szemüveglencsére vonatkozik, a szemüvegkeretre, illetve az üzlet által felszámolt egyéb költségekre (pl. a munkadíjra, látásvizsgálati díjra) nem.
– A Prémium Garancia keretében csak az eredeti megrendeléssel megegyező típusú, minőségű és korrekciós értékű termék igényelhető cserelencseként.
– Prémium Garancia kizárólag az eredeti HOYA márkázott szemüveglencse megrendelésekor igényelhető, utólag, vagy már meglévő szemüveglencse esetén nem kérhető.
– A Prémium Garancia kizárólag abban az üzletben érvényesíthető, amelyben az eredeti HOYA márkázott lencsék megrendelése és megvásárlása történt.

Kalocsa, 2023. április 3.

Scroll to Top